Wednesday 5 January 2011

Ieviešana latviešu valodā

"Latviešu valodā" ir "Latvian language" latviskī.

Sveicināti manā dienasgrāmatā,
Es esmu no Indonēzijas. Es esmu dzimis Medanā. Mani sauc Tedijs. Es esmu students. Es tagad studētu Ming Chuan universitātī Taivānā. Es runāju Angliski, Kīnieši, Indonēziski, Taivānieši un mazliet arī Latviski. Es arī studētu Korejiešu un Kantonas valodu. Es priecājos ka man ir laba latviešu draudzene. Viņas vards ir Veronika.Viņa ir mans draugs un skolotāja. Loti labi!

Es eju uz universitāte no rīta katru diena un man arī ir klase katru dienu. Es parasti studēju katru dienu bet es tagad studētu tikai no pirmdiena līdz piektdienai. Man patīk ceļot nedēlas nogali. Arī loti labi! Ak, man šodien ir divi ekāmeni. Tās ir labs. Pirmais eksāmens ir "Programming" un otrais eksāmens ir "System Analysis and Design". "System Analysis and Design" klasi arī sauc par "SAD" klasi. Man ir kopā pieci eksāmeni šonedēļ un vienas eksāmens nākamnedēļ.

Šodien laiks ir auksts. Tagad ir loti auksts. Mana istaba ir arī auksti. Kāds laiks būs rītdien? Es nezinu, varbūt būs tāds pats. Šeitī ir ziema. Iet uz universitāte ziemā ir "loti labi", vai ne? Gribās gulēt katru dienu. Es mostos katru dienu ap pulkstens astoņiem jo man klase ir no deviņiem, tas ir ļoti labi.

No comments: